söndag, maj 27

Grillkväll.

Helgen har bara flugit förbi, som vanligt med andra ord. I lördags morse blev det som sagt lite övertid, det var helt okej eftersom både jag, Anna och Matilda jobbade och körde enkla ärenden bara.

Sen blev det en tur på stan innan jag for hem och bytte om för en mysig grillkväll hos Cajsa och Krister med massa trevligt folk och god mat. Tyvärr blev jag både trött och lite krasslig på kvällskvisten så de blev ingen utgång för mig, men de var trevligt fram till dess iallafall.

Idag så har jag och Nisse vandrat runt lite på stan, ätit lunch, glass och även inhandlat en cykelkorg som ska invigas imorgon. Jag hade tänkt ta ett träningspass innan jobbet så då är de perfekt med cykel, plus att de känns onödigt att lägga massa pengar på busskort nu när de är så fint väder.

Men nu ska jag försöka sova så att jag kommer iväg i tid imorgon.

Inga kommentarer: